Pożegnanie lata z IPA w Dziwnowie

W dniach 01-03.10.2021r. w Ośrodku Wypoczynkowym SPA & Wellness  „Perła Dziwnowa‘’ w Dziwnowie, Region IPA Straż Graniczna – Szczecin  zorganizował  dla swoich członków i ich rodzin (udział wzięło ok. 80 osób) spotkanie integracyjne pod hasłem „Pożegnanie lata’’. Pobyt rozpoczęliśmy w piątek. Pogoda dopisała, więc wszyscy spacerowaliśmy po plaży w Dziwnowie i chwytaliśmy ostatnie promienie słonecznego lata. Atutem Gminy Dziwnów jest prawie osiemnaście kilometrów szerokich, piaszczystych i czystych plaż, które przemierzyliśmy.

Wieczorem było wspólne pieczenie kiełbasek i integracja do późnych godzin nocnych. Bawiliśmy się wszyscy znakomicie. W sobotę korzystaliśmy z hotelowego SPA. Pobyt w basenie, saunie i jacuzzi sprzyjał relaksowi. W niedzielę po śniadaniu obowiązkowy spacer nad brzegiem morza . W dobrych nastrojach pożegnaliśmy lato 2021 i czas wracać do domu. Trochę żal, ale perspektywa ponownego spotkania w maju osładza rozstanie.

Za zaangażowanie i sprawną organizację naszego pobytu gorące  podziękowania należą    się dla organizatorów :  Waldka i Zosi Gołek z Regionu IPA SG w Szczecinie oraz menadżera Ośrodka  p. Waldemara Czajka. Servo Per Amikeco !!! kol. Bożena Świątczak z Regionu IPA – Stargard; zdjęcia: uczestnicy imprezy